سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

مشاوره رایگان تعمیرات موبایل در دیجی دُکی

    نظر

ممکن است برای هر یک از ما روزی پیش بیاید که گوشی نازنین در دستمان ناگهان مشکلی برایش پیش بیاید و نتوانیم از امکانات آن استفاده کنیم و یا نیاز به تعمیرات داشته باشد و ندانیم که هزینه تعمیرات چقدر خواهد بود و آیا اصلا این تعمیرات به صلاح هست یا خیر. یک مشاوره رایگان تعمیرات موبایل می تواند پاسخی باشد بر تمام این مسائل.

مشاوره رایگان تعمیرات موبایل چگونه ممکن است؟

از روزی که دیجی دُکی آغاز به کار کرد، شعاری در درونش داشت به عنوان اینکه هرکس تعمیرکار موبایل خودش باشد. بنابراین علاوه بر نوشتن و انتشار مطالب آموزشی، سعی کرده تا بسیاری از مشکلات موبایلی را به صورت رایگان و از طریق یک تماس تلفنی حل نماید.

مشاوره رایگان تعمیرات موبایل ، دیجی دُکی

روند کار بسیار ساده هست. اگر سوالی در زمینه گوشی خود داشتید، یک مشکل نرم افزاری برایتان پیش آمد که نمی دانستید چگونه آن را رفع کنید و یا مشکلی سخت افزاری پیش آمده و نگران تعمیر کردن یا نکردن آن هستید کافی است یک درخواست در سامانه دیجی دُکی ثبت نمایید.

مطلب مرتبط: تعمیرات موبایل در منزل

وارد سامانه تعمیرات موبایل دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com می شوید و در عرض کمتر از یک دقیقه درخواستی ثبت می کنید. کارشناسی بر حسب مشکلی که ثبت کرده اید با شما تماس می گیرد و تا جای ممکن شما را راهنمایی خواهد کرد.

آیا تماس تلفنی مشاوره هزینه دارد؟

تا به امروز با بیش از 15هزار درخواست ثبت شده در سامانه دیجی دُکی، ریالی بابت مشاوره دریافت نشده است. تلفن های سازمان دیجی دُکی همگی معمولی هستند و اصلا شما برای مشاوره تلفنی هیچ تماسی نمی گیرید. همانطور که در بند قبل ذکر شد برای برخورداری از مشاوره رایگان تعمیرات موبایل باید یک درخواست ثبت نمایید. برقراری تماس، پیگیری و سایر موارد از جانب دیجی دُکی و کارشناسانش انجام خواهد گرفت.

مشاوره رایگان تعمیرات موبایل ، دیجی دُکی

نکاتی هم باید هنگام ثبت درخواست در نظر داشته باشید که به صورت کامل در آموزش نحوه ثبت درخواست برای مشاوره رایگان تلفنی ذکر شده اند.

منبع: تعمیرات گوشی دیجی دکی