سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

بلاک کردن در واتساپ چگونه است و چگونه می توان آن را تشخیص داد؟

    نظر

حتما برایتان پیش آمده که نخواهید به هر دلیلی از شخصی پیامی دریافت کنید، مخصوصا در فضاهای مجازی اینترنتی. در این پست می خواهیم در رابطه با بلاک شدن و بلاک کردن در واتساپ برایتان بگوییم. فقط این را بدانید که در واتساپ هر آنچه برای خود می پسندی برای دیگران هم باید بپسندی! ??

بلاک کردن در واتساپ ، دیجی دکی

چگونه شماره ای را در واتساپ بلاک کنیم

برای بلاک کردن در واتساپ دو روش وجود دارد:

اول اینکه چت شماره یا مخاطب مورد نظر را باز کنید. روی نام یا شماره اش بزنید تا به بخش مربوط به تنظیمات مخاطب بروید. در انتهای این صفحه، یکی مانده به آخر گزینه ای هست به رنگ قرمز و نوشته Block Contact که با انتخاب آن مخاطب بلاک می شود.

بلاک کردن در واتساپ ، دیجی دکی

روش دیگر این است که از طریق تنظیمات واتساپ ابتدا Account بعد Privacy و در انتها گزینه Blocked را بزنید. در این بخش لیستی از شماره هایی که در واتساپ بلاک کرده اید را می توانید ببینید، شماره ای اضافه کنید و یا شماره ای را از بلاک بودن خارج سازید.

هنگام بلاک کردن در واتساپ چه اتفاقاتی می افتد؟

بر خلاف بلاک کردن در تلگرام، در واتساب هم بلاک کننده و هم بلاک شونده محدودیت هایی پیدا می کنند که به تفکیک آن ها را بیان خواهیم کرد. فقط در ابتدا بگوییم که هنگام بلاک کردن در واتساپ هیچ اتفاقی برای پیام های قبلی شما و مخاطب مورد نظر رخ نخواهد داد!

بلاک کردن در واتساپ ، دیجی دکی

ارسال و دریافت پیام های جدید

دو مخاطبی که یکی دیگری را بلاک کرده باشد، امکان ارسال پیام به یکدیگر ندارند. بلاک شده، پیام می فرستد، اما به بلاک کننده نخواهد رسید. بلاک کننده هم اگر کاری بخواهد بکند از طرف واتساپ پیامی دریافت خواهد کرد که شما این مخاطب را بلاک کرده اید و پیام ها به او نمی رسند. و پیام ارسالی تنها یک تک تیک خاکستری می خورد، یعنی ارسال شده اما به گیرنده نرسیده!

بلاک کردن در واتساپ ، دیجی دکی

تمام این پیام های ارسالی بعد از رفع بلاک، از بین می روند و هیچکدام از پیام ها و تماس ها هنگام بلاک بودن نمی مانند!

تماس واتساپی

وقتی مخاطبی بلاک می شود، هیچیک نمی تواند با دیگری تماس بگیرد! بلاک شده، هنگام برقراری تماس مشکلی متوجه نخواهد شد، گویی تماس در حال برقرار شدن است، اما بلاک کننده هیچ پیام یا زنگی دریافت نمی کند. وقتی هم بلاک کننده بخواهد تماس برقرار کند، واتساپ پیام می دهد که این مخاطب را بلاک کرده ای و نمی توانی با او تماس بگیری!

بلاک کردن در واتساپ ، دیجی دکی

وضعیت آنلاین

در اینجا هم محدودیت دو طرفه هست. وضعیت آنلاین بودن، آخرین زمان آنلاین بودن، برای هر دو طرف رابطه بلاک شده وجود نخواهد داشت! کلا چیزی در این بخش، یعنی زیر نام مخاطب نوشته نخواهد شد.

بلاک کردن در واتساپ ، دیجی دکی

البته این حالت بدون بلاک کردن در واتساپ هم قابل انجام هست و از طریق تنظیمات که در پستی دیگر به آن می پردازیم.

عکس پروفایل

عکس پروفایل در حالت رابطه بلاک شده، به صورت حالت پیشفرض واتساپ تبدیل می شود و شما نمی توانید عکس جدید پروفایل شخص بلاک شده یا بلاک کننده را ببینید.

بلاک کردن در واتساپ ، دیجی دکی

توضیحات

پروفایل هر شخص یک توضیحات یا همان about دارد. افراد بلاک شده نمی توانند این بخش را از یکدیگر ببینند.

بلاک کردن در واتساپ ، دیجی دکی بلاک کردن در واتساپ ، دیجی دکی

چت در گروه

در گروه ها اوضاع فرق می کند. دیگر موارد گفته شده در رابطه با چت مطرح نیست. اگر دو فرد که یکی دیگری را بلاک کرده در یک گروه عضو باشند، باز هم می توانند پیغام هایی که هر یک در گروه می گذارند را ببینند! حتی اگر اعضای آن گروه فقط همان دو نفر باشند!!

آیا بلاک کردن در واتساپ به معنای پاک کردن مخاطب است؟

پاسخ به این سوال در یک کلام خیر است. بلاک کردن با پاک کردن تفاوت دارد.

چگونه بفهمیم که بلاک شده ایم؟

نشانه های بالا که ذکر شدند را بررسی کنید. اگر در مورد شما و شخص دیگری صدق می کرد، آنگاه به این معنا هست که بلاک شده اید!

 

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی