سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

پاک کردن پیام های تلگرام در به روز رسانی جدید تلگرام 5.5

    نظر

گروه تلگرام به تازگی یک به روز رسانی دیگری را ارائه کرده که شاید یکی از مهم ترین قابلیت های آن امکان پاک کردن پیام های تلگرام حتی بعد از گذشت بیش از 48 ساعت از ارسال پیام است! در ادامه در این رابطه و سایر ویژگی های اضافه شده برایتان خواهیم گفت.

ویژگی های جدید تلگرام 5.5

  • امکان پاک کردن پیام های تلگرام به این عنوان که شما می توانید بعد از به روز کردن تلگرام خود، هر پیامی را که قبلا برای شخصی ارسال کرده اید پاک کنید، هم از گوشی خودتان و هم از گوشی و تلگرام طرف مقابل. در گذشته این کار فقط برای مدت 24 الی 48 ساعت امکان پذیر بود. جالب تر اینکه این امکان بعد از به روز رسانی برای تمام پیام های ارسالی شما مهیا می شود!

مطلب مرتبط: نحوه استفاده از تلگرام بدون استفاده از ف ی ل ت ر ش ک ن

  • هنگام فوروارد کردن پیام ها می توانید تعیین کنید که بالای پیام لینکی به شما داده شود یا نه! اگر دقت کرده باشید، در بالای پیام های فورواردی نشان داده می شود که این پیام از طرف چه شخصی فوروارد شده و می توانید او را ببینید. اما در به روز رسانی جدید می توانید از طریق تنظیمات کاری کنید که یا فقط مخاطبانتان امکان دیدن فرستنده پیام های فورواردی شما را داشته باشند یا هیچکس یا همه.

پاک کردن پیام های تلگرام دیجی دکی

  • در تلگرام 5.5 می توانید تعیین کنید که چه کسانی عکس پروفایل شما را ببینند. همه یا مخاطبانتان. همچنین می توانید تعیین کنید که چه کسانی آن را نبینند!

پاک کردن پیام های تلگرام دیجی دکی

  • کاربران اندرویدی می توانند هنگام استفاده از ایموجی (شکلک) موضوع مورد نظر خود را سرچ کنند تا ایموجی های مرتبط برایشان نمایان شوند.

مطلب مرتبط: بلاک کردن و بلاک شدن در تلگرام

آیا امکان پاک کردن پیام های تلگرام خوب است؟

بعد از ارائه به روز رسانی جدید تلگرام با این امکانات امنیتی جدید، یک پرسشنامه از طرف خود تلگرام هم منتشر شد که آیا شما با این وضع جدید اوکی هستید یا خیر؟

پاک کردن پیام های تلگرام دیجی دکی

عده ای بر این باور هستند که این به روز رسانی ها کار را برای افراد تروریست و خرابکار ساده تر می کند و بالطبع برای پلیس و نیروهای امنیتی سخت تر. نظر شما چیست؟

منبع: تعمیرات گوشی در محل دیجی دکی