سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

پرداخت عوارض جاده بدون داشتن برچسب و با داشتن برچسب

اگر عید به مسافرت در یکی از جاده های تهران-قم، تهران-ساوه، قزوین-زنجان، کرج قزوین و یکی از باندهای جاده تهران-پردیس متوجه شده اید که هیچ ماموری جهت اخذ عوارض وجود ندارد و بسیاری از مسافران از نحوه پرداخت عوارض جاده بی اطلاع بودند تا اینکه پیامک مربوط به آن را دریافت کردند. در ادامه برایتان چند راه برای پرداخت عوارض جاده را بیان خواهیم کرد. این طرح آنی رو نام دارد و از 28ام اسفند 97 به طور همزمان در 4 بزرگراه اصلی کشور اجرای شد.

پرداخت موبایلی

از آنجا که کار دیجی دُکی، تعمیرات موبایل در محل هست، در ابتدا روش موبایلی پرداخت عوارض جاده را بیان می کنیم. شما با چند اپ خدمات پرداخت می توانید این کار را انجام دهید. اپ هایی نظیر پرنا، دیجی پی، اتول یار، کیپاد، nspay و تاپ. این های همگی اپ هایی هستند که تماما روی اندروید کار می کنند و برخی روی آیفون هم اپ دارند و برخی هم روی حالت بروزر موبایل.

پرداخت ایستگاهی

چنانچه در مسیرهای مطرح شده در توقفگاه های میان راهی ایستادید، می توانید از طریق دستگاه های پوز مستقر در آنها نیز اقدام به پرداخت کنید.

پرداخت عوارض جاده ، دیجی دکی

برچسب (تگ) بانک مسکن (تگ ETC)

با مراجعه به بانک مسکن و یا کیوسک های بانک مسکن بعد از عوارضی ها می توانید با به همراه داشتن مدارک ماشین یک برچسب الکترونیکی تحت عنوان برچسب ETC دریافت کنید و آن را با مبلغی شارژ نموده و هر بار که عبور می کنید، با استفاده از 20 درصد تخفیف از عوارضی جاده ها عبور کنید. پس از عبور از عوارضی، به شماره موبایلی که هنگام خرید برچسب داده اید، اطلاعات عبور شما پیامک می شود و اگر میزان شارژ برچسب شما کم باشد، به شما گفته می شود که مدت زمانی را فرصت دارید تا آن را مجدد شارژ نمایید و برای این کار باید از طریق درگاه پرداخت بانک مسکن و یا اپ پرنا اقدام نمایید.

پرداخت عوارض جاده ، دیجی دکی

پرداخت بی واسطه

با موافقت صاحب ماشین و دارنده حساب، با مراجعه به بانک، تعیین می کنید که مبلغ عوارض جاده ای بعد از هر بار عبور به صورت خودکار از حسابتان برداشت شود و اطلاعات این برداشت نیز برای صاحب حساب پیامک می شود. بانک های فعال در این حوزه عبارتند از: ملت، سپه، اقتصاد نوین، انصار، شهر، ایران‌زمین، دی و پست بانک.

پرداخت عوارض جاده با استفاده از دستگاه های خودپرداز بانکی

اگر از عوارضی ها عبور کرده باشید و پیامک دریافتی را ملاحظه کنید، متوجه شناسه قبض و شناسه پرداخت عوارضی مربوطه هم خواهید شد. با استفاده از این دو شناسه می توانید به راحتی و از طریق تمام روش هایی که قبض های دیگرتان را با همین روش پرداخت می کنید، مبلغ عوارض را نیز پرداخت نمایید.

پرداخت عوارض جاده ، دیجی دکی

پرداخت گروهی

شرکت هایی که کارمندانشان عبورهای زیادی از عوارض دارند می توانند از طریق سامانه nspay اقدام به پرداخت گروهی نمایند تا ماشین های تعریف شده از این طریق عوارضشان در هر بار عبور پرداخت شود.

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی