سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تعمیر گوشی اچ تی سی با دیجی دُکی و حتی الامکان در محل

پس از قریب به 14000 درخواست در سامانه دیجی دُکی، با افتخار اعلام می کنیم از این پس گوشی های اچ تی سی نیز در چتر حمایتی دیجی دکی قرار می گیرند و برای تعمیر گوشی اچ تی سی خود دیگر نیاز نیست نگران باشید.

تعمیر گوشی اچ تی سی دیجی دکی

در پی درخواست های مکرر عزیزان و کاربران محترم، گروه دیجی دکی در اقدامی تازه ثبت درخواست برای تعمیر گوشی اچ تی سی را کلید زد و از این پس صاحبان و دارندگان گوشی های اچ تی سی می توانند از خدمات و سرویس های تعمیراتی دیجی دکی بهره ببرند.

دیجی دکی همواره سعی دارد تا بهترین خدمات را در کمترین زمان به مشتریان عزیز ارائه نماید، تا خرابی گوشی و تعمیرات گوشی اولین و آخرین نگرانی صاحبان گوشی باشد و باقی کارها با یک ثبت درخواست ساده، در روندی واضح و مشخص پیگیری شود و گوشی تان تعمیر شود.

تعمیر گوشی اچ تی سی دیجی دکی

راهکار تعمیر گوشی اچ تی سی در دیجی دُکی

اگر خدای ناکرده گوشی اچ تی سی شما خراب شد، افتاد و شکست، خاموش شد و یا هر مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دیگری پیدا کرد، اصلا به خود نگرانی راه ندهید. به سامانه دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com بروید و در عرض کمتر از 30 ثانیه یک درخواست ثبت نمایید. کارشناسی با شما تماس خواهد گرفت و بعد مشاوره رایگان تلفنی، درصورت نیاز و رضایت شما جهت تعمیر گوشی شما اقدام خواهد شد.

تعمیر گوشی اچ تی سی دیجی دکی

تلاش تکنسین های دیجی دُکی، دیجی تِک ها، همواره این بوده و هست که تا جای ممکن تعمیرات گوشی در محل و در مقابل چشمانتان انجام گیرد و برای تعمیر گوشی اچ تی سی نیز این موضوع در ذهن آنها وجود دارد. اما اگر امکان تعمیر در محل مهیا نباشد، با هماهنگی های کامل، گوشی شما به نزدیک ترین کلینیک، تعمیرگاه مجاز و تایید شده دیجی دُکی، ارسال خواهد شد تا تعمیرات به بهترین شکل صورت گیرد.

برای گوشی های اچ تی سی نیز یک ماه گارانتی طبق شرایط عنوان شده در سایت تعلق می گیرد. امیدواریم هرگز نیاز به کمک ما نداشته باشید، اما اگر زمانی نیاز شد، اصلا نگران نشوید، تمام کارها را به دیجی دُکی بسپارید.

 

منبع: تعمیر گوشی  دیجی دکی