سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 سامسونگ و سایر محصولات

برندها سالانه پرچمداران و آخرین دستاوردهای خود را در قالب یک کنفرانس به معرض نمایش می گذارند تا کاربران را بیش از پیش مشتاق رسیدن محصولاتشان به بازار نمایند. امسال نیز در شرکت سامسونگ در برنامه رونمایی از گلکسی اس 10 ، محصولات خاص و جالبی ارائه کرد که تا حدودی برایتان شرح خواهیم داد.

انواع گوشی های گلکسی اس 10 

آنچه که همه انتظار دیدن آن را داشتند، گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 ای (S10e) سه گوشی اصلی رونمایی شده در کنفرانس سال 2019 سامسونگ به شمار می روند. دو مدل اس 10 و اس 10 پلاس تا حدود زیادی مشابه هم هستند با قیمت های 900 و 1000 یورو به بازار خواهند آمد. برای کسانی هم که تمایل به داشتن یک گوشی خوب هستند، مدل S10e با قیمت پایینتر 750 یورویی عرضه خواهد شد.

گلکسی اس 10 دیجی دکی

علاوه بر این گوشی ها، سامسونگ نخواسته از دنیای فناوری عقب بماند و یک گوشی با مودم 5G ارائه کرده. این گوشی تنها در چند کشور ارائه خواهد شد، کشورهایی که در زمینه اینترنت 5G پیشرفت های زیادی داشته اند و احتمالا این مودم بتواند برای کاربرانش در آن کشور مفید باشد. هنوز به صورت کامل برای ارائه آماده نشده و احتمالا در روزهای پایانی سال شاهد عرضه آن خواهیم بود.

گوشی تا شوی سامسونگ

شاید یکی از بزرگترین محصولات سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی اس 10 ، گوشی تاشوی آن با نام تجاری گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold) باشد. این گوشی می تواند 7.3 اینچی بوده یا که از وسط تا شود و به اندازه یک گوشی 4.6 اینچی نسبتا ضخیم در بیاید. قیمت این گوشی تاشو حوالی 2000 یورو تخمین زده می شود (تقریبا 30 میلیون تومان) که این قیمت بالا آن را بسیار خاص و یکی از گران قیمت ترین های بازار می کند.

گلکسی اس 10 دیجی دکی

ساعت گلکسی اکتیو و گلکسی فیت سامسونگ

شرکت سامسونگ دو پوشیدنی هوشمند گلکسی اکتیو و فیت را نیز ارائه نمود. نسبت به محصولات قبلی گلکسی اکتیو، ورزشی تر بوده و مقاومت آن در برابر آب هم افزایش یافته است. وزنش بسیار کاهش یافته و از سیستم عامل تایزن با تغییرات سامسونگی بهره می برد.

گلکسی اس 10 دیجی دکی گلکسی اس 10 دیجی دکی

اما گلکسی فیت هم یک گجت هوشمند ساده تر به شمار می رود که هم بسیار سبک تر هست و هم کوچکتر و به نوعی ورزشی تر محسوب می شود که باعث می شود در هنگام ورزش مزاحمتی برایتان ایجاد نشود.

هدقون بی سیم سامسونگ

کنفرانس سامسونگ یک محصول جالب دیگ با یک قابلیت استثنایی ارائه شد. سامسونگ هم هدفون های بی سیم همچون ایرپاد های اپل ارائه کرد. این هدفون ها به گونه ای طراحی شده اند که اولا هرگز از گوش صاحبش نمی افتند و ثانیا در جاهای شلوغ، به جای آنکه صوت را از دهان کاربر ارسال کنند، از طریق سیستم داخلی بدن، صوت را گرفته و منتقل می کنند! فیلم این محصول در صفحه اینستاگرامی دیجی دُکی قابل مشاهده می باشد.

گلکسی اس 10 دیجی دکی

منبع: تعمیر موبایل در محل دیجی دکی