سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تعمیر گوشی ال جی با دیجی دکی در محل! دیگر نگران تعمیرات گوشی ال

با توجه به درخواست بالای مشتریان عزیز مبنی بر خدمت رسانی برای گوشی های الجی، تیم دیجی دُکی برآن شد تا امکانات تعمیر گوشی ال جی را فراهم آورد و بتواند به صاحبان این مدل از گوشی ها نیز خدمت رسانی بکنند و از این به بعد رسما تعمیرات گوشی ال جی در دیجی دکی آغاز شد. (پیش از این به کاربران عزیزی که با انتخاب مدل های دیگر گوشی درخواست ثبت می کردند نیز سرویس ارائه می شده)

دارندگان گوشی های الجی از این پس برای تعمیر گوشی ال جی خود کافیست تا به سایت دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com وارد شوند و با ثبت درخواست در کمتر از یک دقیقه، منتظر تماس کارشناسان دیجی دُکی باشند تا برای کسب انواع خدمات مشاوره نرم افزاری رایگان و یا تعمیرات گوشی ال جی در محل، البته بعد از دادن مشاوره و اعلام رضایت از جانب صاحب گوشی، با ایشان تماس گرفته شود.

امیدواریم حال گوشی ال جی شما همواره خوب باشد، اما اگر خدای ناکرده حالش بد شد، اصلا ناراحت و نگران نباشید، بلافاصله به سایت ما (www.digidoki.com) بیایید، یک درخواست ثبت نمایید و منتظر تماس کارشناسان ما باشید. تلاش ما ارائه بهترین خدمات به شما و گوشی تان در بهترین شکل و سریع ترین زمان است.

 

دیجی دُکی

تعمیرات موبایل در هر مکان، در هر زمان

منبع: تعمیر گوشی  دیجی دکی