سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تعمیر موبایل خود را به ما بسپارید، سخت افزاری یا نرم افزاری فرقی

    نظر

سالانه میلیون ها تلفن هوشمند در ایران عزیزمان خریداری می شوند و طبق آمار رسمی تقریبا ده درصد از این گوشی ها در یک سال ابتدایی استفاده دچار مشکلی می شوند که برای تعمیر موبایل گارانتی پوششی نمی دهد. از طرفی دیگر، با گران شدن گوشی های نو، دیگر خیلی ساده نیست تا گوشی خراب شده را بلافاصله با گوشی نو تعویض کنیم. در این زمان ها چه باید کرد؟ چگونه می توان موبایل را تعمیر کرد و از تعمیر آن نیز آسوده خاطر بود؟

همانطور که گفته شد، تعمیر موبایل شاید یک امر اجتناب ناپذیر باشد که این روزها هم این موضوع پررنگ تر هم شده است. اما چگونه می توان یک گوشی را که دیگر فقط برای برقراری تماس و پیامک نیست تعمیر کرد؟ چه راهکاری وجود دارد؟

تعمیر موبایل دیجی دکی

اگر مشکل شما نرم افزاری است در ابتدا برای تعمیر موبایل خود می توانید در اینترنت جستجو کنید. معمولا راه حل ها خیلی ساده تر از مشکلات هستند. اگر این جستجو فایده ای نداشت، اصلا لازم نیست ناراحت باشید. ضمن آنکه لازم نیست برای رفع این مشکل هم از جای خود تکان بخورید. فقط کافی است وارد سایت دیجی دُکی به نشانی www.digidoki.com بشوید و یک درخواست ثبت نمایید. کارشناسی با شما تماس خواهد گرفت و جهت رفع مشکل گام به گام راهنماییتان خواهد کرد. خبر خوش اینکه این تماس و مشاوره برای شما هیچ هزینه ای هم نخواهد داشت. حتی پولی بابت تماس به مخابرات هم نمی پردازید چرا که ما تماس خواهیم گرفت.

اما اگر مشکل شما سخت افزاری است. مثلا شکستن صفحه نمایش، خراب شدن باطری گوشی، خراب شدن صدا، خاموشی گوشی، آب خوردگی گوشی و …. با این مشکل چه باید کرد؟ آیا تعمیرکار مطمئنی سراغ دارید؟ آیا نگران اطلاعات داخل گوشی خود هستید؟ آیا از جابجایی قطعات اصلی داخل گوشی با قطعات تقلبی واهمه دارید؟ آیا از قطعه به کار رفته در تعمیر گوشی خود مطمئن هستید؟ بهترین جواب به تمام این سوالات را ما به شما می گوییم، دو کلمه: دیجی دُکی!

تعمیر موبایل دیجی دکی

بله، ساده ترین و مطمئن ترین راه حل برای تعمیر موبایل شما استفاده از خدمات تعمیرات در محل دیجی دُکی است. تا تعمیر شدن گوشی خود فقط چند کلیک فاصله دارید. وارد سایت www.digidoki.com بشوید، یک درخواست ثبت کنید، چند تا کلیک ساده، نام، شماره و منطقه و تمام! یک دیجی تِک که تعمیرکاری است که از فیلترهای سخت دیجی دُکی عبور کرده با شما تماس می گیرد. در ابتدا سعی خواهد کرد تا مشکل را با کمک شما متوجه شود. اگر امکانش باشد تلفنی و رایگان مشکلتان را حل کند وگرنه به شما هزینه را اعلام می کند و برای تعمیر گوشی حتی الامکان در محلی که شما می خواهید و در زمانی که با هم هماهنگ می کنید اقدام خواهد کرد.


منبع: تعمیرات موبایل در محل دیجی دکی