سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

از کار افتادن اپل واچ چه دلیلی دارد و چگونه رفع می شود؟

    نظر

از کار افتادن اپل واچ به این معنا که تماس ها، پیام ها و کلا هر گونه اعلانی روی آن ظاهر نمی شود در حالیکه بعضا حتی ویبره هم می کند اما نمی توان دید که این اعلانیه برای چه بوده است.

در سال جدید شرکت اپل به روز رسانی جدید iOS 12 را برای گوشی های آیفونش و به روز رسانی watchOS 5 را برای ساعت های هوشمندش یا همان اپل واچ ارائه کرده است. کاربران آیفون اگر گوشی خود را به روز کرده باشند متوجه مشکلاتی در اپل واچ خود شده اند.

درواقع دلیل از کار افتادن اپل واچ این است که صاحب اپل واچ گوشی اش را به روز کرده اما ساعتش را به روز نکرده است. برای آنکه قابلیت های ساعتتان مجدد برگردد بایستی آن را به روز کنید.

از کار افتادن اپل واچ دیجی دُکی

روند به روز کردن اپل واچ نیز بسیار ساده هست. اولا باید در رابطه با تطبیق پذیری به روز رسانی با ساعتتان مطمئن باشید. این به روز رسانی برای اپل واچ هایی مناسب هست که به گوشی های آیفون 5 اس به بعد با iOS 12 به بعد وصل شده باشند. مرحله بعد این است که اپل واچ باید روی پایه شارژش باشد و به گوشی و هر دو به وای فای متصل باشند.

آموزش نحوه بازیابی رمز اپل آیدی

گوشی خود را ابتدا به روز کنید. که اگر دچار مشکل ذکر شده، شده باشید حتما به روز کرده اید. در گوشی به دنبال اپ ساعت یا همان watch بگردید. اگر داخلش بروید از شما خواست می شود تا ساعت را به روز کنید. گزینه دانلود و اینستال (download & install) را انتخاب کنید و مراحل را طی کنید تا ساعتتان به روز شود.

نکته بسیار مهم و قابل توجه: بعد از به روز رسانی اپل واچ از شما رمز اپل آیدی خواسته می شود. اگر متاسفانه رمز اپل آیدی خودتان را فراموش کرده اید و از روش های گفته شده امکان بازیابی آن را ندارید، هرگز اپل واچ خود را به روز نکنید. برای آنکه بتوانید از اپل واچ خودتان هم استفاده کنید، مجبور هستید تا گوشی خود را نیز به روز نکنید و نهایتا می توانید تا نسخه iOS 11 روی گوشی خود داشته باشید!

منبع: تعمیر موبایل در محل دیجی دکی