سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

در کنفرانس 7 سپتامبر اپل چه گذشت؟ از قیمت آیفون 7 گرفته تا آمار

    نظر

بلاخره انتظارها به پایان رسید و شرکت اپل در کنفرانسی از محصولات جدید خود رونمایی کرد. شرکت اپل علاوه بر محصولات جدیدش آمار و ارقام جالبی نیز منتشر کرد. در ادامه به تفکیک آنها را بیان خواهم کرد و درمورد گوشی آیفون 7 توضیح کاملی خواهم داد.

140billion-apple-digidoki

آمار اپ اپل، دیجی دکی

iphone-sale-digidoki

تعداد فروش آیفون، دیجی دکی

و اما چه آماری بیان شد؟ تا آن لحظه 140میلیارد بار استفاده کنندگان از محصولات اپل از اپ استور نرم افزار دانلود کرده اند. ساعت اپل بعد از ساعت رولکس پرفروشترین ساعت دنیا لقب گرفته است. شرکت اپل توانسته یک میلیارد گوشی آیفون به فروش برساند.

apple-watch-sale-digidoki

رتبه فروش آی واچ، دیجی دکی

pokemon-go-i-watch-digidoki

آیواچ، دیجی دکی

در این کنفرانس علاوه بر این آمار از گوشی ها و ساعتهای جدید نیز رونمایی شد. ساعت های نسل دوم ضد آب و ضد خاک اپل که از نرم افزارهای معروفی همچون بازی پوکمان گو پشتیبانی می کند را معرفی کرد.

بخش هیجان انگیز این کنفرانس معرفی گوشیهای سری 7 آیفون بود. گوشی های سری 7 در دو مدل آیفون 7 و آیفون 7پلاس با مشخصه ضد آب و ضد خاک بودن به جهانیان و علاقه مندان به گوشی های آیفون معرفی شد.

iphone-7-colors-digidoki

رنگهای آیفون 7، دیجی دکی

به زودی در یک پست مجزا به طور کامل در مورد ویژگی های این دو محصول جدید اپل توضیحاتی خواهم داد.

از دیگر اخبار مهم این کنفرانس تاریخ ورود به بازار و قیمت گوشیهای آیفون 7 بود. ثبت نام برای خرید این گوشیها از 9 سپتامبر آغاز شده و از 16 سپتامبر علاقه مندان می توانند آنها را در دست خود داشته باشند. قیمت اعلامی از طرف شرکت اپل برای گوشی آیفون 7 32، 128 و 256 گیگابایتی آیفون 7 به ترتیب 790، 910 و 1060 دلار و برای آیفون 7 پلاس 32، 128 و 256 گیگابایتی به ترتیب 910، 1030 و 1180 دلار اعلام شده است.

iphone-7plus-black-digidoki

آیفون 7 پلاس سیاه، دیجی دکی

کارشناسان بازار احتمال می دهند که این مدلهای جدید تفریبا یک یا دو هفته بعد از ارائه در بازار جهانی به بازار ایران نیز برسد، اما احتمالا در ابتدا فاصله بسیار زیادی با قیمتهای اعلام شده در این پست داشته باشد. با کمی صبر (یکی دو ماه) می توان گوشیها را با قیمت واقعی تری خریداری نمود.

بزودی توضیحات کاملی درباره این گوشیها خواهم داد

تعمیر موبایل با دیجی دکی اسون میشه!