سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

دنبال کردن هشتگ ها و فهمیدن زمان آنلاین بودن دوستان قابلیت های ج

    نظر

اینستاگرام فضایی که خیلی ها در آن حضور دارند و مشغول به اشتراک گذاشتن لحظات و خاطرات خودشان با دیگران و دوستانشان هستند. این اپ محبوبیت خاصی بین کاربران پیدا کرده است و خیلی ها بیشتر به خاطر اینستاگرام است که عکاسی می کنند! اخیرا به روز رسانی جدیدی تحت عنوان اینستاگرام 28 ارائه شده است که قابلیت های جالبی با خود به همراه دارد.

Related image

در اینستاگرام 28 شما می توانید یک هشتگ خاصی را دنبال کنید! هشتگ گذاری به نوعی یعنی تعیین یک سری کلید واژه که خواننده را هدایت می کند تا به اصل موضوع سریعتر پی ببرد. برای گذاشتن هشتگ، کافی است کنار کلمه ای که می خواهید پررنگ کنید علامت # را بگذارید. اگر اینستاگرام خود را به روز کرده باشید، با انتخاب هشتگ خاصی می توانید آن را اصطلاحا دنبال کنید و هرگاه شخصی آن کلمه را هشتگ گذاری کرد، شما آگاه شده و می توانید آن پست را ببینید.

قابلیت دیگر اینستاگرام 28 امکان دیدن آخرین زمان فعالیت دوستانتان در اینستاگرام است. البته این امکان همچون تلگرام قابل حذف هم هست. اما وقتی شما برای خودتان را حذف کنید، یعنی اینکه کسی نفهمد که آخرین زمان فعالیتتان در اینستاگرام چه زمانی بوده، شما هم دیگر نمی توانید آخرین زمان فعالیت دیگران را ببینید! در واقع بر خلاف تلگرام این پنهان سازی دو طرفه بوده و علاوه بر مخفی شدن زمان کار خودتان، زمان کار دیگران هم مخفی خواهد شد! به نوعی اگر چیزی را برای خودتان نمی پسندید، اینستاگرام از جانب شما برای دیگران هم ناپسند فرض کرده و آن ویژگی را حذف می کند.


مرتبط: کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام


روزانه تعداد زیادی پست و عکس اینستاگرامی در این فضای اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و افراد زمان های بسیار زیادی را در این فضا صرف می کنند. ضمن دعوت از شما به عضویت در صفحه اینستاگرامی دیجی دکی، از شما دعوت می شود تا مراقب باشید در این فضای اجتماعی غرق نشوید، و مراقب باشید تا زمان های با هم بودن واقعی را با زمان های با هم بودن مجازی جایگزین نکنید!

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی