سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تلگرام نسخه ویندوز باگ دارد و شما را از این اپ بیرون می اندازد،

    نظر

بعد از اندروید، نسخه تلگرام ویندوز یکی از محبوبترین و پر استفاده ترین نسخه های تلگرام‌ است و مخصوصا برای ادمین گروه ها و کانال ها تلگرام نسخه ویندوز کار را راحت تر کرده و سرعتشان را بیشتر می کند.


این بمعنای مشکل جهانی بودن و عدم دستکاری اطلاعات در داخل می باشد!


اما چند روزی است که کاربران تلگرام نسخه ویندوز با مشکل بسته شدن ناگهانی این نرم افزار مواجه هستند. با توجه به عدم ارائه هر گونه به روز رسانی برای تلگرام نسخه ویندوز، ابتدا تصور شده که موضوع یا همان بحث فیلتر شدن مجدد تلگرام باشد و یا اینکه رایانه کاربران مشکل داشته باشد. اما بعد از سوالات متعدد کاربران و دوستان کانال تلگرامی دیجی دکی (از طریق روبات کانال) و همچنین تماس ها و درخواست های مکرر مشاوره رایگان نرم افزاری در واحد دیجی دکی، بر آن شدیم تا در این زمینه تحقیق کرده و موضوع را به اطلاع دوستان برسانیم.


مرتبط: مشاوره رایگان تلفنی برای مشکلات نرم افزاری


در تحقیقات گروه دیجی دکی، مشخص شد که این باگ ناشی از ساختار داده‌ هایی است که به تلگرام نسخه ویندوز می‌ رسد. که این موضوع موضوع فیلترینگ تلگرام را بیش از پیش تقویت کرد که خوشبختانه با تحقیقات بیشتر کاملا رد شد. مشکل تنها برای دوستان داخلی نیست و افراد زیادی در نقاط مختلف دنیا مشکل مشابه را گزارش کرده اند و این بمعنای مشکل جهانی بودن و عدم دستکاری اطلاعات در داخل می باشد!

ممکن است این مشکل بدلیل ایجاد تغییرات در ساختارهای سرورهای تلگرام ایجاد شده باشد، اما به هرحال هر چه باشد به زودی رفع خواهد شد و موضوع سرقت اطلاعات یا فیلتر شدن نیست و با کمی بردباری و صبر احتمالا به زودی حل خواهد شد. هرگز به این فکر نکنید که با بستن آنتی ویروس مشکلتان حل خواهد شد، فقط رایانه تان را بی دفاع خواهید کرد!

منبع: تعمیرات موبایل در هر مکان در هر زمان