سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تبلیغات در واتساپ بدون محدود شدن توسط خود اپ

    نظر

اگر به یاد داشته باشید در تلگرام هنگامی که یک پست ثابت را به تعداد زیادی از افراد می فرستادید، تلگرام شما را محدود می کرد و برای مدتی اجازه ارسال هیچ پستی نداشتید، و بعد از مدتی هم تنها قادر بودید تا به کاربرانی که در لیست مخاطبانتان قرار دارند پستی ارسال کنید. اما در واتساپ داستان متفاوت است و به نوعی تبلیغات در واتساپ آزاد هست.


به نوعی تبلیغات در واتساپ آزاد هست!


شما در صفحه ابتدایی اپ واتساپ یک گزینه تحت عنوان Broadcast Lists می بینید. با انتخاب این گزینه می توانید یک لیستی از افراد را تهیه کنید. گویی که دارید گروه تشکیل می دهید. اما تفاوت اساس این لیست با گروه در این است که اعضای این لیست از وجود یکدیگر اطلاع ندارند و نمی دانند که اصلا چنین لیستی وجود دارد.

Image result for whatsapp broadcast list

بنابراین شما برای تبلیغات در واتساپ کافیست در ابتدا لیست مخاطبان را تشکیل دهید و بعد پست مورد نظرتان را به لیست درست شده ارسال کنید. همچون bcc در ارسال ایمیل به تعدادی مخاطب شده و تبلیغاتتان انجام می گیرد.


خواندنی: تلفای چیست؟


با رفتن تلگرام و تمام خوبی هایش سعی داریم تا با آموزش های متنوع و کاربردی از واتساپ کمک کنیم تا کمتر نبود تلگرام برایتان حس شود و بتوانید با استفاده از واتساپ کارهایتان را به نحو احسنت انجام دهید. چنانچه شما هم تجربه خوبی دراین زمینه دارید خوشحال می شویم نظرتان را در کامنتهای زیر این پست ببینیم. نظر مثبت شما می تواند تبدیل به یک پست دیگر و کمک رسان در بلاگ شود و حتما از شما هم نام برده خواهد شد!


مرتبط: بررسی مکالمه صوتی در واتساپ


 


منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی