سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

تلگرام 4.4 ، به روز رسانی جدید تلگرام، دیگر لازم نیست از یکدیگر

    نظر

از روز گذشته تلگرام به روز رسانی جدیدی ارائه کرده و نسخه موبایل خود را به نسخه تلگرام 4.4 ارتقا داده است. در ادامه درمورد ویژگی های جالب و جدید این نسخه خواهیم گفت.


مرتبط: اشتراک گذاری موقعیت مکانی در تلگرام


در پست های قبلی در رابطه به اشتراک گذاری لوکیشن یا همان موقعیت مکانی در تلگرام نکاتی را گفته ایم. اما حالا در تلگرام 4.4 این موقعیت مکانی می تواند به صورت زنده اتفاق بیفتد. فرض کنید با عده ای قرار دارید و قرار است در یک محل جمع شوید. با استفاده از موقعیت مکانی زنده (Live Location) می توانید موقعیت خود و دیگران را در هر لحظه رصد کنید و لازم نیست هر لحظه اطلاع دهید که کجا هستید.

برای این کار کافی است همچون گذشته اقدام به اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود بکنید، ولی این بار گزینه Share my live location for … را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه تعیین می کنید که برای چه مدت، 15 دقیقه، یک ساعت یا هشت ساعت این اشتراک گذاری انجام شود. البته قبل از این کار باید اجازه دسترسی به قابلیت لوکیشن را به تلگرام داده باشید. اگر هم خواستید که زودتر این گزینه را غیر فعال کنید به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. روی پیغام اشتراک گذاری موقعیت مکانی بزنید و گزینه Stop sharing location را انتخاب می کنید.

تغییر جالب دیگر در نسخه تلگرام 4.4 بخش پخش موسیقی در آن است. برای گوش دادن به آهنگ هایی که در تلگرام دارید، یک پلیر جالبتری طراحی شده که این کار را راحتتر انجام دهید. داخل کانال @cctracks تعدادی آهنگ برای نمونه قرار داده شده تا این ویژگی را امتحان کنید.

قابلیت جدید دیگر تلگرام 4.4 پشتیبانی از زبان های بیشتر است با این وعده که زبان فارسی هم به زودی به آن اضافه خواهد شد! از طریق تنظیمات تلگرام می توانید زبان آن را تغییر دهید.

ضمن آنکه علاوه بر انتخاب زبان اگر از ترجمه عبارتی در تلگرام به زبان دلخواهتان خوشتان نیامد می توانید ترجیح خودتان را به کار ببرید. تلگرام را به نوعی شخصی سازی خواهید کرد!

و نکته آخر اینکه در تلگرام 4.4 در چت های داخل گروه های بزرگ می توانید پیغام های ارسالی از طرف ادمین ها را با نشانه admin روی آنها تشخیص دهید و ادمین ها در سوپرگروه ها می توانند تعیین کنند که اعضای جدید به پست های قبلتر دسترسی داشته باشند یا خیر.

روز به روز تلگرام در حال پیشرفت است و خوشبختانه برای این نرم افزار اجتماعی ایران هم به رسمیت شناخته می شود. اما مراقب باشید که چه لحظاتی از عمرتان را در تلگرام سپری می کنید! گاهی با هم بودن حقیقی خیلی بهتر از با دیگران بودن مجازی است. قدر یکدیگر را بیشتر بدانیم.

منبع: تعمیر گوشی در محل ، دیجی دکی