سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

شاهکار جدید اپل، باطری آیفون 8 خراب از آب در آمد

    نظر

بعد از ناتوانی شرکت اپل در ارائ دادن به روز رسانی های صحیح و عدم ارسال الحاقیه های آن، حال نوبت به خود گوشی آیفون رسیده. امسال اپل سه گوشی آیفون 8، 8 پلاس و ده و به روز رسانی iOS 11 را ارائه کرده اما معلوم نیست که این شرکت بدون استیو جابز چکار می کند. چندین گزارش از خرابی باطری آیفون 8 منتشر شده است.


مرتبط: معرفی محصولات 2017 اپل


تعداد از کاربران آیفون 8 اعلام کرده اند که وقتی گوشی خود را شارژ می کردند، ناگهان به نوعی گوشی آنها خراب شده است. باطری آیفون 8 زیر شارژ باد می کند و این باد کردن چون جایی ندارد، باعث از هم باز شدن بدنه و صفحه نمایش می شود.

خوشبختانه این اتفاق صدمات جانی ندارد اما صدمات مالی بسیار زیادی بر خریداران اولیه آیفون 8 وارد آورده است. مخصوصا آن دسته از خریدارانی که گوشی خود را بدون گارانتی و با قیمت های بسیار بالاتر از قیمت جهانی تهیه کرده اند.

هنوز شرکت اپل بیانیه رسمی در مورد باطری آیفون 8 منتشر نکرده است و گویا مشغول بررسی اوضاع هستند. آیا آیفون 8 هم دچار عاقبت گلکسی نوت 7 خواهد شد؟ گوشی ای که هنوز هم کمتر کسی تصمیم به خرید آن می گیرد و باعث شد سامسونگ و کشور کره کلی به خاطر این یک مدل ضرر کنند!

باد کردن باطری یک نکته ای است که باید بسیار به آن توجه داشت که کمترین اتفاق ناشی از آن خراب شدن گوشی است! آتش گرفتن گوشی مسئله ای است که بخاطر باطری معیوب ممکن است حادث شود. توصیه دیجی دکی به شما عزیزان این است که در صورت خراب بودن باطری گوشی حتما نسبت به تعویض باطری گوشی اقدام نمایید. دیجی دکی این کار را برای شما آسان کرده و کافی است یک درخواست بگذارید تا باطری گوشی شما، جلوی چشمانتان در کمترین زمان و بهترین کیفیت تعویض شود. برای اینکار کافیست به لینک http://www.digidoki.com/submit رفته و درخواستی ثبت کنید تا کارشناسان دیجی دکی در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

منبع: تعمیر آیفون در حضور خودتان