سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

پشتیبان گیر گوگل ، پشتیبان گیری که پشت شما را خالی خواهد کرد!

پشتیبان گیر گوگل برای گوشی های هوشمند اندرویدی به صورت خودکار بعد از دو ماه استفاده نکردن گوشی فایل های پشتیبان گرفته شده را بدون اطلاع شما پاک خواهد کرد! این تجربه تلخی است که یکی از کاربران اندرویدی به نام تنگل بروک بدست آورده است.

تنگلبروک بعد از چند ماه استفاده از یک گوشی آیفون خواست که به گوشی اندرویدی نکسوس 6پی خود برگردد که متوجه می شود، پشتیبان گیر گوگل چیزی را برایش حفظ نکرده است. در این مدت هم هیچ گونه پیغامی یا ایمیلی مبنی بر پاک شدن این فایل ها دریافت نکرده بوده است. حتی بعد از درخواست او، گوگل گفته که هیچ راهی هم برای بازیابی فایل های پشتیبانی وجود ندارد!

پشتیبان گیر گوگل دیجی دکی

گوگل در قوانین خود این نکته را آورده که اگر از فایل های پشتیبان بیش از دو هفته استفاده نشود، این فایل ها به حالت انقضا می روند و بعد از مدتی پاک خواهند شد. اما هرگز درمورد مدت زمان منقضی ماندن فایل ها چیزی نگفته. استفاده از گوشی ای که پشتیبان گیر گوگل در آن از فایل ها پشتیبان گرفته و یا انتقال فایل ها به گوشی های اندرویدی دیگر این بازه زمانی را ریست و ازنو می کند. در مورد تنگلبروک این مدت زمان به جای دو هفته، دو ماه بوده اما این مدت زمان اصلا از پیش معلوم نیست، بنابراین مراقب فایل های پشتیبانی خود باشید.

 

مرتبط: پشتیبان گیر حرفه ای

 

یک راه دیگر برای حفظ فایل های مهمتان استفاده از نرم افزارهای پشتیبان گیر حرفه ای می باشد. تیم دیجی دکی نیز یک نرم افزار رایگان پشتیبان گیر حرفه ای را در پست های قبلی معرفی کرده، آن را دانلود کنید و از هر آنچه می خواهید، بدون منت پشتیبان گیر گوگل ، پشتیبان تهیه کنید.

منبع:  تعمیر گوشی ال جی در محل دیجی دکی