سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

آموزش مشاهده تاریخچه اعلان ها در گوشی های اندروید

احتمالا بارها برایتان پیش آمده که اعلانی از اپی برایتان ظاهر شده و بلافاصله و بدون تامل آن را پاک کرده اید؟ و وقتی می خواهید متوجه شوید که آن اعلان برای کدام اپ بوده نمی توانید چیزی پیدا کنید. در این پست شیوه ای را به شما آموزش خواهیم داد که به واسطه آن می توانید تاریخچه اعلان ها را در گوشی اندرویدی خود ببینید.

 

مرتبط: گوشی هوشمند اندرویدی خود را باهوش تر کنید

 

برای دیدن تاریخچه اعلان یک راه مستقیم وجود ندارد و باید قبلش کارهایی انجام دهید. در ابتدا گوشی خود را از حالت قفل خارج کنید. هر جایی از صفحه را که می خواهید برای مدتی لمس کرده و نگاه دارید تا گزینه های تنظیمات، ویجت ها و تصویر پس زمینه ظاهر شوند. حال شما باید گزینه ویجت ها (widgets) را انتخاب کنید.

تاریخچه اعلان

داخل لیستی که برایتان ظاهر می شود بروید و در تقریبا انتهای لیست در بخش تنظیمات میانبر تنظیمات 1*1 (Settings shortcuts) را انتخاب کنید. وقتی این گزینه را پیدا کردید، روی آن انگشتتان را نگه دارید و هر جای صفحه که می خواهید بگذاریدش.

 

مرتبط: پاک کردن اطلاعات اضافی روی گوشی های اندرویدی

 

بعد از این اقدامات گوشی شما لیستی از تنظیماتی را که می توانید به این میانبر اختصاص دهید نشانتان می دهد. در این لیست گزینه Notification log را پیدا و انتخاب کنید. ویجتی که شما روی صفحه گذاشته اید با توجه به انتخابتان تغییر شکل خواهد داد.

تاریخچه اعلان

حال برای آنکه تاریخچه اعلان های گوشی خود را ببینید کافی است روی ویجتی که درست کرده اید بزنید تا به بخش تاریخچه اعلان ها راه یابید. در این فضا شما تاریخچه ی مختصری می بینید اما همچون اعلان اولیه نمی توانید اطلاعاتی از اعلان مربوطه ببینید. این اعلان ها بر اساس ساعت مرتب شده اند و با زدن رویشان کمی از اطلاعات آن را خواهید دید.

آیا این پست و دستورالعمل توضیح داده شده در آن برایتان سودمند است؟