سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

ال جی درصدد فعالسازی رادیو در گوشی های هوشمند آینده اش است

    نظر

رادیو در گوشی ها یکی از قابلیت هایی بوده که با هوشمند شدن آنها کم کم حذف شده و در میان قابلیت های زیاد این گوشی ها مورد نیاز احساس نمی شده. البته جالب است بدانید که امکان رادیو در گوشی های هوشمند وجود دارد اما به دلایلی تولیدکنندگان آن را فعال نمی کنند.

شرکت ال جی در راستای همکاری با یک شرکت رادیویی تصمیم گرفته تا امکان رادیو در گوشی های آینده خود را فعال کند! بدین ترتیب که کاربران بدون دسترسی به اینترنت و … بتوانند از رادیو و امکانات آن بهره ببرند. احتمالا این گوشی ها با یک اپ رادیویی پیش فرض عرضه شوند.

رادیو در گوشی

در چیپ های موبایل قابلیت رادیو اف ام وجود دارد. در چیپ مودم کوالکام این ویژگی هست. اما در کشورهایی که اپراتورها متصدی فروش گوشی هستند، ترجیح می دهند تا کاربران از رادیو اینترنتی با استفاده از اینترنت خط غیر رایگان آن ها استفاده کنند در مقابل رادیو اف امی که به صورت رایگان در اختیار همگان قرار دارد. همچنین شرکت های زیادی هستند که آهنگ و موزیک در اختیار کاربران قرار می دهند که آنها هم خودشان رایگان نیستند و هم مجرای استفاده از آنها که اینترنت است رایگان نیست. بنا بر این دلایل مالی بوده که این چیپ رادیو در گوشی های هوشمند غیرفعال باقی مانده اند و حالا ال جی درصدد فعالسازی مجدد آنها برآمده است.

مرتبط: تعرفه اپراتورهای داخلی

حالا باید منتظر ماند و دید که استقبال کاربران و ارائه دهندگان سرویس های موبایلی از احیای رادیو در گوشی های هوشمند به چه شکلی خواهد بود و آیا کاربران از رادیو اینترنت به رادیو اف ام بازگشت خواهند داشت یا خیر؟

برای شما چقدر این موضوع اهمیت دارد که گوشیتان رادیو هم داشته باشد؟

منبع: تعمیرات ال جی در محل دیجی دکی