سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

بلاک کردن یا بلاک شدن در تلگرام ، مسئله این است!

حتما تا بحال شده که در تلگرام از دست شخصی خسته شده باشید و نخواهید او از شما آماری در دست داشته باشد؟ بلاک کردن شخص مورد نظر یک راه برای رسیدن به این هدف هست. اما وقتی طرف مقابل را بلاک می کنید آیا می دانید که چه اتفاقاتی می افتد؟ آیا می دانید اگر شخص دیگری شما را بلاک کرده باشد چه اتفاقی می افتد؟

 

مرتبط: قابلیتهای مفید مدیریتی در تلگرام

 

برای بلاک کردن هر شخصی کافیست روی عکس او در تلگرام بزنید تا وارد پروفایلش شوید. در این بخش یک گزینه تحت عنوان Block Contact وجود دارد. آن را انتخاب کنید و به راحتی شخص موردنظرتان را بلاک کنید. روش دوم این است که به تنظیمات تلگرام رفته و از بخش Privacy and Security وارد بخش Blocked users شوید و اشخاصی را که می خواهید بلاک کنید در این لیست وارد کنید و یا افراد بلاک شده را از این لیست خارج کنید.

هنگامی که شخصی را بلاک می کنید، دیگر آن شخص اگر پستی برای شما ارسال کرده باشد و شما آن را بخوانید، تیک دوم برایش نمی خورد و شخص بلاک شده متوجه نخواهد شد که شما پست او را خوانده اید.

اما از کجا بفهمیم که شخصی ما را بلاک کرده است؟ اگر از طرف شخصی بلاک شده باشید، آخرین زمان آنلاین بودن او را زمانی خیلی طولانی (last seen is a long time ago) خواهید دید. ضمنا نمی توانید عکس پروفایلش را هم نمی توانید ببینید. و هیچگاه پست های ارسالی از جانب شما به او دیده نخواهند شد، همانطور که بالا گفتم تیک دوم پای پست های ارسالی نمی خورد! (این اتفاقات برای شخصی که شما او را بلاک کرده اید هم می افتد، اما تنها چیز ملموس از طرف بلاک کننده همان نخوردن تیک دوم پای پست های دریافتی از طرف بلاک شده هست)

امیدوارم که هیچگاه نیاز نباشد شخصی را بلاک کنید یا شخصی شما را بلاک کند. دنیا و زندگی خیلی کوتاه تر از این حرفهاست که با قهر و دشمنی و تکدر خاطر بخواهیم آن را تلخ و کوتاهتر کنیم. به امید روزی که همه باهم در صلح و دوستی باشند.

 

منبع: تعمیرات تخصصی اپل ، دیجی دکی