سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

آخرین و قطعی ترین روش برای حل مشکل همپوشانی گوشی اندرویدی شما

    نظر

پیش از این در همین بلاگ دو روش برای از بین بردن خطای همپوشانی ذکر شده است. یکی به واسطه تغییرات در تنظیمات و دیگری به وسیله یک نرم افزار. اما باز هم عده ای از دوستان در حل مشکل همپوشانی گوشی خود مشکلاتی داشتند. مخصوصا دوستانی که دارای گوشی های سری j سامسونگ بودند. یکی از دوستان دیجی دُکی راهکاری را ارائه نمودند که بعد از بررسی کارشناسان دیجی دُکی و تایید صحت، درستی و راحتی کار با آن، این روش در اختیار سایر عزیزان نیز قرار خواهد گرفت.

 

مرتبط: خطای همپوشانی چیست؟

 

حل مشکل همپوشانی

Install Button Unlocker, DigiDoki

کافی است برای حل مشکل همپوشانی خود نرم افزار Install Button Unlocker را دانلود و نصب نمایید. این نرم افزار صرفا جهت حل مشکل همپوشانی تهیه شده و کار با آن بسیار ساده است. کافی است بعد از نصب برنامه و دادن اجازه های مربوط به دسترسی، آن را اجرا کنید. در بخش Target این نرم افزار گزینه اول یعنی Install Button را فعال نمایید. بدین ترتیب دیگر با مشکلی به نام مشکل همپوشانی برخورد نخواهید کرد.

 

لینک دانلود نرم افزار: download googleplay DigiDoki

 

اما اگر باز هم مطالب بیان شده در پست ها نتوانستند شما را در رفع خطای همپوشانی یاری کنند، اصلا نگران نباشید. کافیست در دیجی دکی یک درخواست ثبت نمایید و منتظر باشید تا کارشناسان ما جهت ارائه مشاوره با شما تماس بگیرند.


چنانچه در نصب و تنظیمات مربوط به نرم افزار مشکلی داشتید، در کانال دیجی دکی عضو شوید و از طریق روبات کانال و گزینه همپوشانی، فایل نصبی و توضیحات مربوط به آن را دریافت نمایید.


 

مرتبط: ثبت درخواست مشاوره تلفنی در دیجی دکی

 

منبع: تعمیر موبایل ، دیجی دکی