سفارش تبلیغ
صبا ویژن

البان ، تعمیرات موبایل

معرفی البان ، elbaan

این بار به روز رسانی جدید برای رفع مشکل بلوتوثی اس 8 سامسونگ

    نظر

بعد از مشکلات ذکر شده در رابطه با پرچمداران سامسونگ، گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، ریست شدن و قرمزی صفحه نمایش این بار نوبت به مشکل جدیدی رسیده تحت عنوان مشکل بلوتوثی اس 8 !

 

مرتبط: صفحه قرمز اس 8

 

این مشکل بعد از گزارشات رسیده مبنی بر خاموش شدن گوشی هنگام اتصال به بلندگوهای بلوتوثی تایید شد. حال سامسونگ یک به روز رسانی جدید تقریبا 600 مگی ارائه کرده که این مشکل را نیز حل خواهد کرد. این تقریبا سومین مشکل اساسی این پرچمدار بوده که البته با به روز رسانی های نرم افزاری حل شده است.

مشکل بلوتوثی اس 8 ، دیجی دکی

به روز رسانی اس 8، دیجی دکی

در این به روز رسانی علاوه بر رفع مشکل بلوتوثی اس 8 در نرم افزار دوربین آن نیز به روز رسانی انجام می شود. ضمنا باگ های اعلام شده در رابطه با استفاده از کارت حافظه جانبی در این پرچمداران نیز قرار است با این به روز رسانی تصحیح شوند.

برای به روز کردن گوشی خود کافی است در بخش تنظیمات به قسمت به روز رسانی رفته و اقدام به این کار کنید. تاکید همیشگی کارشناسان دیجی دکی بر این است که قبل از هر به روز رسانی حتما حتما از تمامی اطلاعاتتان پشتیبان گیری نمایید، البته از آنجا که امروزه اطلاعاتی همچون مخاطبین و برخی فایل ها در فضای کلاد (آی کلاد در اپل و گوگل درایو در اندروید) ذخیره شده اند، بیشتر منظور از پشتیبان گیری، پشتیبان گرفتن از عکس ها و فیلم های داخل گوشی می باشد!

 

مرتبط: پشتیبان گیر ساده اما کامل

چرا گوشی ها با این همه باگ به بازار عرضه می شوند؟ اگر شما جای سازندگان آنها بودید چه می کردید؟

منبع: تعمیر آیفون در محل دیجی دکی